top of page

אכילה ריגשית בחגים

Updated: Oct 30, 2023

רבות מאיתנו גם מרגישות לחץ וחרדה מתקופת החגים😱


בכל מקום יש מדריכי הישרדות לחג שילמדו אותך איך לבשל, מה לקנות ואיך לאכול נכון.

🌟גם אני העלתי פוסט שלם של טיפים לארוחת חג.

אבל רגע לפני זה אני רוצה לדבר על האכילה הרגשית שלנו בחגים.

לפני החג אני שומעת מהנשים שאיתן אני עובדת המון לחץ, המון פחד והמון הבטחות שהפעם בחגים אני לא יעלה במשקל❗️

מבטיחות לי ולעצמן שהשנה הן לא יגעו בקינוחים והשנה הן יגידו לא לדחפני אכילה והן התפללו חזק לאלוהי כוח הרצון שיתן להן כוח לעמוד בפיתויים.
אבל... איסורים והגבלות תמיד מובילים לתוצאות גרועות ובעיקר מפעילים הרבה לחץ על המערכת ופחות הנאה מהאוכל ומהחג.
אז הדבר הכי חשוב שכדאי שתבינו זה שמגיע לכן לאכול
✔️בהנאה שלמה
✔️ בלי שנאה עצמית
✔️פשוט מגיע לך❣️
ואם נאכל בנוכחות מלאה ובתשומת לב מלאה למרקמים ולטעמים נזדקק לכמויות קטנות יותר.

לכן אני מציעה לך עוד לפני ארוחת החג לשאול את עצמך:
"מה אני הכי אוהבת לאכול בחג? איזה מהמטעמים שיוגשו אני באמת רוצה לאכול?"
🌟אני מזמינה אותך ליהנות מהאוכל במודעות מלאה, ללא קשר לערך הקלורי שלו.
זה עדיף על לנסות להימנע ממה שטעים לך רק בשביל שבסוף תמצאי את עצמך אוכלת את כל מה שרק נמצא בדרכך.

ותזכרי❗️❗️❗️
החגים הם לא כמה אכלת, כמה השמנת, כמה קלוריות יש במנה הזו, כמה פחמימות וכמה שומנים.
החגים הם לא המספר שהמשקל מראה והם לא איך הבגדים יושבים עליך



0 views0 comments

Comments


bottom of page