top of page
Writer's pictureכרמל בן חורין

גלידה מפחידה טבעונית ובלי סוכר 😝

Updated: Oct 29, 2023




אתם מכירים את זה שאתם מפחדים להכין איזה מתכון כי זה נראה סופר מסובך❓


אז כל פעם שראיתי את אלה שמכינים ארטיקים יפים ומגרים כאלה היה לי ברור שאני לא יכולה להכין כזה, ואם אני אכין זה לא יהיה כזה יפה כמו שלהם.


אבל חיפשתי מלא דרכים איך לעשות את הגלידת חלווה בצורה כייפית שאמרתי יאללה אני עושה את זה….


אז ברור שלא היו בחנות מקלות ארטיקים והייתי צריכה לאלתר וברור שזה לא יצא יפה ואינסטגרמי כמו שאני תמיד רואה, אבל זה שוב תזכורת שלא הכל זה 100% חחחח…


בכל מקרה זה יצא כל כך טעים שלמי אכפת איך זה נראה 🤪


אז יאללה חפרתי מספיק הינה המתכון המושלם בעולם נשבעת 😎


מה צריך ואיך מכינים❓

לערבב בקערה:

1 כוס טחינה

1 כוס חלב סויה

1 כפית תמצית וניל

50 גרם מייפל

1 כף של שמן קוקוס


לערבב הכל למרקם אחיד

להוסיף חצי כוס פיסטוקים קלויים


להעביר לתבנית ארטיקים להקפיא בערך שעתיים אפשר גם יותר


* להמיס חבילת שוקולד מריר/ כל שוקולד אחר עם כף שמן קוקוס.

* להוציא את הארטיק ולטבול בשוקולד, לשים לעוד לפחות שעה במקפיא.

3 views0 comments

Comments


bottom of page